Alla inlägg den 27 september 2014

Av tankarsomtankar - 27 september 2014 13:45

Följer en app där de finns mat o träningsdagbok. Hittills funkar de bra. Ska bara se till att fortsätta med de. Dock de ja alltid måste ha med mig är en våg o iPaden. Men de löser sig. Kommer ju naturligtvis inte ta med de om ja ska äta på restaurang haha. Men tills dess har ja nog lärt mig mer vad som är lagom för att ja ska lyckas gå ner. Sen får vi ju se om de ger resultat med. Vilket ja hoppas om ja följer detta.

Varit svårt att hålla mig på plus med kolhydraterna hittills har de blivit ca 2-300kolhydrater mer än vad ja ska äta men behöver öva på detta. Sakta men säkert så lyckas jag. I Know that

Behöver gå ner 15kg sen hur lång tid det tar återstår att se. Men det är mitt mål o det jag långsiktigt siktar mot.

Långsiktigt mål: gå ner 15kg
Kortsiktigt: börja träna, äta bättre o mindre portioner, följa mat- och träningsdagboken.

Det blir allt berg o dalar men man får ta ett steg i taget o kämpa sig fram genom snår o vatten.
O samtidigt försöker ja sluta snusa o hitta ett jobb.

Utan all stress hittills vilket känns skönt.
Im freeling alive

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards