Direktlänk till inlägg 18 december 2014

Hmm

Av tankarsomtankar - 18 december 2014 20:53

bitter sur tvär. Speciellt när folk har en arrogant o bitchig attityd :/ vad kan man göra? Vänta:/ men har dåligt tålamod så om man väntar blir jag mer frustrerad. Så ofta blir de ju att ja maler på ännu mer för att försöka få svar på varför denne beter sig på sådant vis. Denne har varit så anti mig hel dagen. Oavsett va ja gör o säger. Har även försökt vara snäll senaste dagarna o låta denne får göra saker som den vill. Börjar denne tröttna på mig? Börjar denne få egna tankar? Tankar att inte vilja umgås? Kommer de komma som en bomb senare? O vad ska man göra åt de?

Just nu vill ja bara vara tyst istället o invänta ett samtal. Om det kommer vill säga. Kan ju ta dagar men jag får ligga på is.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tankarsomtankar - 16 december 2014 23:36

varit mkt att göra senaste tiden I folk som blivit sjuka så man har varit lite orolig. En positiv sak är ändå att jag minskat från 103cm runt magen till 98cm. Dock har ja inte gått ner så mkt i vikt men syns på måttbandet vilket gör mig lite g...

Av tankarsomtankar - 7 november 2014 17:05

Ibland tar det helt enkelt lite tid, sen skriver man några dagar o sen tar det lite tid igen. Är sjuk just nu. O har tankar om att ja vill gå ner i vikt fortfarande. behöver fortfarande gå ner minst 8kg. Och har slutat kolla hur mkt kalorier jag äter...

Av tankarsomtankar - 10 oktober 2014 12:15

Håller fortfarande på med nikotinsprayen men försöker trappa ner, detta e sista sprayen sen får ja va helt utan nikotin :) i can do this ...

Av tankarsomtankar - 10 oktober 2014 12:14

Har kommit igång mer med träningen nu, gymmar 2nger o simmat en gång . Konstigt nog trivs jag redan bättre med mig själv och så har jag motivationen kvar händer mkt nu men ja mår bra :) ...

Av tankarsomtankar - 10 oktober 2014 12:12

Får iaf gå arbetsintervjuer, varit på 3st på 3veckor. Dock har ja inte fått ngt jobb än. Men de kommer när jag hamnar rätt. Känns positiv och har aldrig varit så lugn på intervjuerna innan heller. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards