Alla inlägg under november 2014

Av tankarsomtankar - 7 november 2014 17:05

Ibland tar det helt enkelt lite tid, sen skriver man några dagar o sen tar det lite tid igen. 

Är sjuk just nu. 

O har tankar om att ja vill gå ner i vikt fortfarande. 
behöver fortfarande gå ner minst 8kg. 
Och har slutat kolla hur mkt kalorier jag äter har även börjat snusa igen. 

MEn håller fortfarande på å träna. visst att jag itne gör så mkt som ja borde men går iaf till gym och simning två ggr i veckan. vilket iaf är något. Men borde göra mer egentligen. Kanske borde göra lite träning hemma med som plankan, armhävningar, fria vikter, yoga m.m. 

Men är rädd för att gå in i väggen igen, samt behöver ja hitta mer motivation med. 
Om ja inte vore sjuk nu hade ja antagligen gjort lite övningar här hemma på direkten. men behöver vila upp mig så att jag blir frisk. 

Man blir lite avis på alla bloggar och sidor på nätet man sett om folk som klarat av att gå ner 40kg eller liknande och man önskar att man själv hade tid, ork, motivation till att klara de. för ja trivs ej med mig själv hur jag ser ut nu. 

All stress som ja haft har ju inte gjort det enkelt heller.

Får ta en dag i taget, sakta men säkert ändra beteenden och gå mot en sundare livsstil och trivas med sig själv i framtiden. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards